Najczęściej
zadawane pytania


Zamówienie, dostawa, płatności

 
1CZY MOŻNA KUPIĆ PRODUKTY FEMIPHYSIO STACJONARNIE?

Produkty FemiPhysio możesz kupić wyłącznie przez internet.

2JAKIE SĄ DOSTĘPNE SPOSOBY DOSTAWY?

Do wyboru masz kuriera InPost oraz Paczkomaty InPost. Najbliższe punkty odbioru znajdziesz na mapach znajdujących się pod tym linkiem: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat.

3JAKI JEST KOSZT PRZESYŁKI ZAMÓWIENIA?

Dostawa opłaconego z góry zamówienia jednorazowego o wartości mniejszej niż 250 zł kosztuje od 15 zł.

4JAK DODAĆ KOD RABATOWY DO KOSZYKA?

Kod rabatowy może zostać aktywowany na poziomie koszyka podczas składania zamówienia. Wpisz go w przeznaczone do tego pole i kliknij przycisk „Dodaj”.

5CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE BEZ LOGOWANIA?

Jak najbardziej! Na FemiPhysio zamówienie złożysz bez logowania.

6CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZWROTU LUB WYMIANY PRODUKTU? NA JAKI ADRES GO ODESŁAĆ?

Kwestię zwrotów lub wymiany traktuję jednostkowo. Napisz do mnie na kontakt@femiphysio.pl, a zobaczę, co da się zrobić!

Produkty możesz odesłać na poniższy adres:

Celina Wycech
ul. Koprzywiańska 11a
04-285 Warszawa

Koniecznie dołącz formularz zwrotu/wymiany, abym mogła szybciej zidentyfikować Twoje zamówienie. Koszt wysyłki leży po stronie Klientki/Klienta. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.

7JAKIE SĄ DOSTĘPNE METODY PŁATNOŚCI?

W FemiPhysio możesz dokonać płatności elektronicznej za pośrednictwem serwisu Przelewy24.

Dostępne metody płatności: BLIK, przelew online, karty płatnicze, Apple Pay, Google Pay.

Ważne: Po dokonaniu płatności nie wyłączaj okna przeglądarki – poczekaj, aż strona przekieruje Cię z powrotem na femiphysio.pl, aby zamówienie zostało sfinalizowane.

8CZY METODA PŁATNOŚCI JEST BEZPIECZNA?

Przelewy24 posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.